-
Reklamacje i zwroty
1. Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, wystarczy przesłać do nas jasne oświadczenie (e-mail lub list). Możesz również wykorzystać nasz [formularz odstąpienia od umowy] (ale jego użycie nie jest obowiązkowe).
Zwróć produkt niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący, chyba że umówiono się inaczej.
2. Wyłączenia prawa odstąpienia
Prawo nie przysługuje m.in. w przypadku:
-
towarów wykonanych na zamówienie indywidualne,
-
produktów higienicznych po otwarciu (np. kosmetyki),
-
artykułów szybko psujących się lub z krótkim terminem ważności.
3. Reklamacje (zgodność z umową)
Jeśli produkt jest wadliwy (fizycznie lub prawnie), przysługuje Ci prawo reklamacji opierając się na przepisach Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Reklamację możesz złożyć mailowo lub tradycyjnie, podając:
-
dane osobowe,
-
numer zamówienia,
-
opis wady i datę jej wystąpienia,
-
żądanie (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie).
Odpowiadamy w terminie 14 dni od zgłoszenia. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwracamy także koszty przesyłki zwrotnej.
Forma kontaktu:
DELI BOX Bartłomiej Wiesiak
ul. Wagonowa 11, 02‑223 Warszawa
Adres do doręczeń: ul. Gen. Grochowskiego 11/25, 05‑500 Piaseczno
E‑mail: sklep@koszykonline.pl
Telefon: +48 571 571 310
NIP: 522‐299‐1057, REGON: 541034313